pawlow.pl

Na „Farmie Iluzji”

26 czerwca
13:02 2018

Trzynasty wcale nie musi być pechowy, o czym przekonali się uczniowie klasy II, III i IVb PSP w Rzepinie. Właśnie 13 czerwca 2018 roku, pod opieką pań: Ewy Łucków, Małgorzaty Kisiel i Anety Zapały, wyruszyli na niezwykłą wycieczkę do Parku Edukacji i Rozrywki „Farma Iluzji” w Mościskach. Po przekroczeniu granic trzech województw i „przeprawie” przez Wisłę, znaleźli się w niezwykłym świecie magii, iluzji i zabawy.
Nasza przygoda rozpoczęła się od wizyty w Muzeum Iluzji tuż obok Lewitującego Kranu, z którego leci woda, chociaż jest zawieszony w powietrzu. Zajrzeliśmy do Studni Nieskończoności, bawiliśmy się Lewitującymi Piłeczkami i „podaliśmy” swoje Głowy Na Talerzu. Nasze zmysły całkiem oszalały w Latającej Chacie Tajemnic, w której trudno ustać prosto, a piłeczki toczą się pod górę! Nie lepiej było w Zakręconym Domku i Tunelu Zapomnienia. Udało nam się pokonać Labirynt Luster i Wiklinowy Labirynt. Spacerowaliśmy wśród Mebli Olbrzyma, obok Grobowca Faraona, przez Lasek Doświadczeń i Wioskę Kamiennych Stworów oraz odbiliśmy nasze cienie w Bajkowym Pałacu Cieni. Mocnych wrażeń dostarczyła nam przejażdżka Kolejką Górską Dragon, a ukojenie – podróż Kolejką Wesołych Kaczuszek. Sporo wysiłku kosztowała nas Przeprawa Tratwami, ale i tak mieliśmy jeszcze mnóstwo sił i energii na szaleństwa na Placach Zabaw, gdzie czekały na nas karuzele, trampoliny, dmuchańce, „Pajęczyna”, Park Linowy i mnóstwo innych, wspaniałych miejsc.
Nie sposób wymienić wszystkich atrakcji, jakie czekają na odwiedzających w tym niezwykłym Parku. Każdy, niezależnie od wieku, znajdzie tu coś dla siebie, ale kilka godzin to za mało, by zobaczyć wszystkie magiczne miejsca i eksponaty. Zapewne nie jeden uczeń odwiedzi „Farmę Iluzji” z Rodzicami podczas najbliższych wakacji.