Informacja o możliwości składania wniosków o szacowania strat w gospodarstwie rolnym
W związku z wystąpieniem na terenie Gminy Pawłów gradu oraz deszczu nawalnego w dniu 14 lipca 2024r. informujemy o możliwości składania wniosków w sprawie oszacowanie szkód powstałych w wyniku niekorzystnego zjawiska atmosferycznego w gospodarstwie. Przeprowadzenie szacunków strat jest możliwe tylko i wyłącznie na wniosek poszkodowanego rolnika.
Wzór wniosku dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy www.pawlow.pl oraz w siedzibie urzędu (pokój nr 19).
Do wniosku producent rolny dołącza:
- Kserokopię wniosku o płatności bezpośrednie w celu informacji o powierzchni gospodarstwa rolnego.
- W przypadku posiadania zwierząt gospodarskich kopie zgłoszenia do systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ).
- Dokumentację fotograficzną szkód. (nie jest obowiązkowa)
Wypełniony wniosek wraz z załącznikami oraz załączona do wniosku zgoda na przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do przeprowadzenia oszacowania szkód muszą być czytelnie podpisane przez właściciela gospodarstwa lub jego pełnomocnika.
Powierzchnia upraw w protokole z szacowania szkód musi być zgodna z powierzchnią upraw deklarowanych dopłat do ARiMR za 2024 r.
Informacja i przyjmowanie wniosków realizowane będzie w Urzędzie Gminy w Pawłowie, w sekretariacie i w pokoju nr 19.
Tel. kontaktowy: 41/ 272-16-86 wew. 129.